Flexipunkt har blivit Credits
Hej!

Du har haft ett medlemskap som heter Flexipunkt. Idag heter det Credits istället men följer samma princip som varit med några få undantag.

1. Dina poäng dras per automatik när du bokat din runda. Du behöver alltså inte logga in på extern sida för att dina poäng ska dras från ditt poängkonto.
  2. Du ser dina poäng i Min golf genom att logga in, klicka på Meny --> Mina inställningar --> Mitt medlemskap och spel.
  3. Du väljer i din bokning om du vill spela 9 eller 18 hål så dras rätt poäng. Om du bokat 18 hål men det blev bara 9 eller tvärtom, du bokat 9 och det blev 18 hål så säg till i shopen så ändrar vi så rätt antal credits dras från ditt konto.
  4. Om du bokat en runda men något händer så du inte kan spela så är det viktigt att du bokar av, annars så dras det credits från ditt konto.

Tar dina punkter slut går det bra i vanlig ordning att fylla på ditt credits-konto.